joi, 24 martie 2011

Supermarket 3

Se trezeste buimac in urma unui vis ciudat.Nu-si amintea insa decat de ea strigandu-l:"Vino la noi!Te asteptam...".Se ridica din pat si,vazand dezastrul din camera,isi aduce aminte de cateva scene din seara trecuta.Se imbatase si memoria lor il facusera sa-si piarda putinul control ce-l mai avea asupra lui.Scrumiera varsata,noptierea rasturnata cu usa crapata,lenjeria patului aruncata pe jos si,bineintele,sticla de "Gica" infpita in televizor.Se pune in fund la marginea patului si isi aprinde ultima tigara.Era pentru el ca rugaciunea de dimineata.Setea l-a obligat totusi sa se ridice si sa mearga in camera alaturata.Apa a uitat sa cumpere si nici la robinet nu era...Cum nici tigari nu mai avea se gandi ca ar fi bine sa mearga sa-si cumpere.A luat pantalonii pe el si cheile de la masina si iesise.Intra in masina si pleaca spre cel mai apropiat supermarket.Isi da seama ca nu ar fi chiar placut sa intre in bustul gola asa ca-si pusese geaca de piele lasata cu o seara in urma in masina:
-Ah,baga-mi-as ce rece e!
Mergand spre raionul cu tigari,ghionteste pe cineva:
-Imi cer scuze,domnule!
Se intoarce aproape enervat.aproape dorind sa o loveasca pe acea doamne:
-Ce dumnezeu faci?Nu te ui...Tu esti!?
-Oh,nu... .Imi cer scuze domnule,nu v-am vazut!
-Hai lasa... .Nu-i bai.Ce faci aici atat de dimineata?Ce ai in mana?NAN?Si-i trecuse fulger o imagine de acum cativa ani cand era cu ea si au cumparat prima data lapte praf...
-Nu-mi spune te rog ca ai copil!
-Ba da... .Maria... .Are un an jumatate... .E fericirea vietii mele!
-Si tu esti...?
-Magda.
-Cezar,incantat!
Momentul era incarcat de o penibilitate extraordinara... .Ea se simtea rusinata,pentru ca se gandea ca Cezar o invinuieste deja,iar el simtea un sentiment de regret profund pentru comportamentul sau de cu o seara in urma... Totusi in ochii amandurora se simtea o oarece curiozitate in ceea ce-l priveste pe celalalt... .
-Eu trebuie sa plec...
-Da,bineinteles... .Ai grija de tine!
Acea atitudine incisiva a lui Cezar fata de femeie a fost din cauze necunoscute inca de el, eliminata... .

Un comentariu: